Thursday, October 09, 2008

SALAH MENDUGA.. - Karya SS Dr Mohd Asri Zainul Abidin...

Credits to: http://drmaza.com

4 comments:

mr fotografer said...

Masha Allah, sgt menyentuh jiwa bila membaca sajak beliau ni.. itulah kesannya bila apa yg dicoretkan dtgnya dr hati yg ikhlas serta berdasarkan apa yg dialami sendiri.

Wah, saudara Tun pun siap bg dedikasi khas utk Dr. MAZA kat website dia ek, mantap sekali. Yg lg mantapnya ayat ending tu... "Walaupun tempohnya singkat, namun kualitinya tiada bandingan"

Moga pengganti beliau slps ni, serta para ilmuan lain akan mencontohi apa yg telah beliau tinggalkan, malah lebih baik lg, menyampaikan kebenaran tanpa gentar.

ibnul'araby said...

Emm.. What else to say.. Tak ramai manusia dapat menerima pendapat yg kontra.. Samalah dengan diriku ini.. Pokoknya, bila kita memahami yang agama ini harus bertitik tolak dengan Dalil Al-Quran dan Hadis yang sahih,maka kita dapat berlapang dada dengan pendapat org lain..

Moga ALlah memberi beliau kekuatan dalam meneruskan agenda menyedarkan umat Islam Malaysia akan kepentingan menghayati dan mengamalkan agama berpandukan dalil yang sahih.

p/s: wahh.. Dato'..! Siap scan lagi setiap message.. huhu.. macam SB la plak.. ni takut nih..

cabaipadi said...

Salam,

sudi mampir ke blog saya dengan first article about perlucutan jawatan Dr.Asri di bawah tajuk : Bila Mufti 'Diterajang' Keluar!!!

cabaipadi nantikan komen terbaik tuan..

thx!

Anonymous said...

can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks